יום שלישי, 4 במאי 2010

המרדף אחר הכורסא המושלמת

לא, עדיין לא פיצחתי את הנוסחה, אבל אני עובדת על זה…
לא יודעת למה הכי קשה למצוא כורסאות יפות (ובמחיר שפוי). אני נורא אוהבת להכניס כורסאות לסלון, הן גם קלילות יותר מספה ולכן אפשר למקם אותן באמצע החלל, והן גם מפנקות יותר. (תשימו לב, כשבאים אליכם כמה אורחים, תמיד הראשון יתפוס את הכורסא…). אבל איכשהו זו המשימה הכי מסובכת למצוא כורסא מתאימה, ואני תמיד מתקשה לענות כששואלים אותי איפה לקנות.

בכל אופן, הנה הפיינליסטיות שלי:
1. המהממת.
טוב, זו הכורסא המושלמת לדעתי, הבעייה היחידה שלה היא המחיר השערורייתי שקסטיאל גובים עבורה (8300 ש"ח בפעם האחרונה ששאלתי לפני כשנתיים). נעשה עסק, אם אתם הולכים לקנות אותה בקסטיאל, תגידו שאני שלחתי אותכם, ואני אנסה לסגור איתם על כורסא עשירית בחינם…
*** עדכון חם מהשטח: גליתי שמוכרים כורסא ממש דומה לזו בסף חן עיצובים בדיזיין סנטר ב-4000 ש"ח! צריך לבקש מהם להגביה קצת את הכרית האחורית, היא יותר נמוכה אצלם. וואללה.

2. המשופצת.
אופציה לא רעה היא למצוא כורסא ישנה בשוק הפשפשים (אם יש לכם מזל, תוכלו לסגור על כורסא ב-200-400 ש"ח), ולרפד אותה מחדש. 200 ש"ח לבד, 400 ש"ח לעבודה, עדיין אתם מגיעים למחיר מצויין.

3. הקלאסית.
בחנות לופט בהרצליה פיתוח יש כורסאות יפות וקלאסיות, לא זולות במיוחד בסביבות 4000 ש"ח.


























4. המעוצבת.
כורסא של סיאם, שזו חנות שיש לי חיבה מיוחדת אליה כי הבעלים שלה פשוט מדהימים (אני יודעת, כי חברה שלי עובדת שם המון שנים). בלי קשר, זו חנות מקסימה אך יקרה, ומותאמת בעיקר לאנשים שהסלון שלהם הוא פי 3 בגודל מהסלון הממוצע. מה שכן, יש להם מכירות שוות מדי פעם, ומלבד הרהיטים יש להם גם אביזרים יפהפיים - טקסטיל, מנורות וכיו"ב, בעיקר בסניף שלהם ברמת אביב ג'.






















5. המפתיעה.

זו כורסת גן של איקאה (250 ש"ח), אבל עם תוספת של כרית היא ממש חמודה גם בבית. היתרון: המחיר, והעיצוב. החסרון: לא נוחה בעליל, וגם מסוכנת. אנחנו הגענו בגללה לבי"ח עם הילד אחרי שדודה שולה (שם בדוי) התנדנדה לו על כף הרגל בטעות.


6. המודרנית.
כורסא מדליקה שנתקלתי בה בחנות Kissot+:
















אני ממש אשמח לקבל עוד הצעות לכורסא המושלמת!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה