יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

בלוג דיי 2016

בלוג דיי, למי שלא מכיר, זה יום שבו בלוגרים ממליצים על בלוגים שהם אוהבים לקרוא.
אני לא יודעת מי קבע את הבלוג דיי ל-31.8 אבל ברור שהוא לא היה אמא לילדים קטנים :0)

כל שנה אני מאוד רוצה להמליץ לכם על בלוגים אהובים עלי, אבל עד שאני מתאפסת על עצמי בד"כ מגיע כבר אוקטובר ואני מוותרת. השנה החלטתי להכריז על יום חדש - בלוג דיי בדיליי - ולהקדיש אותו לאמהות בלוגריות שאני אוהבת במיוחד לקרוא. נשים חכמות ויצירתיות שמצליחות לשלב בין אמהות לעבודה ולכתיבה. אז הנה הרשימה שלי:

1. סימני דרך: הבלוג של נעמה מגשימת מתנות (איזה שם נהדר!). כמה שהיא מוכשרת ויצירתית הבחורה הזאת, ויש לה רעיונות פשוטים ונהדרים לפעילויות עם הילדים. למשל משחק השירים לנסיעות שהעביר לנו כמה נסיעות ממש בכיף. פוסט שהעיף אותי במיוחד: תשע נכדות לובשות את הבגדים של סבתא.
מתוך הבלוג סימני דרך. צילום: נונה אורבך
2. ג'ינג': הבלוג של אורית גידלי (כן, המחברת של "נונה קוראת מחשבות") על אמהות, שירה, יצירה. כתיבה מתוקה-מרירה שמרעידה את הלב בכנות שלה, ויצירתיות שעושה לי חשק לשכפל את כל הפרויקטים שלה, כמו ספר ילדים בהפקה עצמית או יום הולדת בלשים.
מתוך הבלוג ג'ינג'. צילום: אורית גידלי
3. KAREN B: בלוג העיצוב של קרן בר. מעצבת פנים מוכשרת שכותבת מעולה וחולקת את הידע שלה ברוחב לב לא נפוץ. אהבתי מאוד.
מתוך הבלוג KAREN B. צילום: אביבית ויסמן
4. נחמה שובתת: בלוג אוכל וגעגועים לאמא שאני לא יכולה לקרוא בלי לבכות, אבל גם לא יכולה שלא לקרוא. וגם המתכונים מצוינים. הקינוח פצפוצים הקליל והטעים הזה (בלי הצימוקים כמובן) לגמרי נכנס לארסנל שלי.
מתוך הבלוג: נחמה שובתת. צילום: נחמה (שם במה)
5. סאבטקסט: כלים תסריטאיים לניהול ושיווק. בלוג חם מהתנור של חברתי האהובה והמוכשרת מרב, שמגיל 12 אני עוקבת אחרי הכתיבה שלה, בימי המכתבים ויוני הדואר שנשלחו אלי מאקודור. זאת בחורה שיודעת לכתוב ולהצחיק!

6. אז מה את עושה כל היום: אני לא באמת מאמינה שאתם לא מכירים את הבלוג הזה של אפרת ליכטנשטט, אבל רק למקרה שלא, מדובר בבלוג אוכל שמצולם מדהים, ויש אפילו תמונות אוכל מגניבות למכירה.
מתוך הבלוג: אז מה את עושה כל היום. צילום: אפרת ליכטנשטט

2 תגובות:

  1. איזה כיף להיות בין המדהימות והמוכשרות האלה. ממש שמחה לדעת שניסית כמה מהדברים שסיפרתי עליהם בפוסטים. תודה רבה! נעמה ("סימני דרך")

    השבמחק
  2. איזה כיף להיות ברשימה כל כך מכובדת. תודה רבה על השיתוף ונעים להכיר את הבלוג שלך. הולכת לצלול קצת בבלוג שלך ולהכיר אותך קצת יותר.
    תודה רבה, קרן (KarenB)

    השבמחק