יום שני, 23 באוגוסט 2010

תערוכה מומלצת - ריקוד המכונה במוזיאון ארץ ישראל

אז כמו כולם גם אני בחופש הגדול מתעסקת פחות בעיצוב פנים ויותר באיך לשעשע את הילדים. אתמול, אבל, הצלחתי בגדול, מצאתי שילוב מעולה של אמנות עם כיף לילדים: תערוכת ריקוד המכונה במוזיאון ארץ ישראל (הידוע גם בכינויו מוזיאון רמת אביב).

אמנם עמדתי בתור לכרטיסים 45 דקות (טיפ: אפשר להזמין כרטיסים מראש ואז יש תור הרבה יותר קצר לאסוף אותם), אבל היה שווה כל רגע. התערוכה מורכבת מכ-40 אקווריומים שבתוך כל אחד יש פסל / בובה שבלחיצת כפתור מתחילה לזוז, להסתובב, לעלות ולרדת, בעזרת גלגלי שיניים ומנופים שגם הם חלק מהיצירה. הפסלים צבעוניים ועם המון הומור - בחור שמרים פתקית מחיר ויוצאות לו העיניים מההלם, הקמצן שמת אבל קם לתחיה כשפותחים לו את תיבת האוצר, מאלף אריות שמכניס את הראש לתוך פי האריה ומוציא אותו בדיוק בזמן, וכו'.


המלכה מנופפת לשלום לנתינים ומזיזה את הראש מצד לצד




















עכשיו, הילדים רצו להם בהתלהבות מאקווריום לאקווריום וכל פעם בדקו מה קורה כשלוחצים על הכפתור האדום והיו מבסוטים עד הגג, וגם המבוגרים לא פיגרו אחריהם, מזמן לא ראיתי כל כך הרבה פרצופים מחייכים במקום אחד.

מלבד התצוגה הזו יש גם מופע קסום של 25 דק' שגם הוא כולל כל מיני מכונות שבתוכן אלמנטים ובובות שזזים ומסתובבים. כל פעם מוארת מכונה אחרת באורות צבעוניים ומתחילה "לרקוד" ולקרקש, וברקע מוסיקה דרמטית. מהפנט.

התערוכה פתוחה עד 10.10.10, אז אפשר לחכות לסוף החופש הגדול ולראות אותה יותר בנחת. מומלץ מומלץ מומלץ!

תודות: לקרן ששלחה אותי לתערוכה ולסבתא עדנה שרצה אתי אחרי הילדים.

נ.ב., ואם אתם באים לתערוכה אתם בטח מחפשים גם איפה לאכול... בית קפה מומלץ, מתאים מאוד לילדים, הוא בטא קפה ברח' ברודצקי (במרכז המסחרי הישן). בימי שבת ב-10 בבוקר יש שם הפעלה נחמדה לילדים, ובכל מקרה יש רחבה גדולה רחוקה מהכביש שאפשר לרוץ בה או ליסוע על אופניים. מומלץ להזמין מקום בששי-שבת.

תגובה 1: