יום ראשון, 6 ביוני 2010

עיצוב חנות רהיטי ילדים

נראה לי שמכל החנויות שגלית ואני עיצבנו, הכי אני אוהבת את אדורבל. זו חנות לרהיטי ילדים ואביזרים בהרצליה פיתוח, שלצערי נסגרה כבר. (באמת שהלב שלי נשבר שמקום שעיצבתי נסגר...) נעמי, בעלת החנות, מייצרת כל מיני דברים מטקסטיל לילדים ותינוקות - בובות מקסימות, מצעים איכותיים, תיקים, לוחות, ועוד. היא בחרה בדים משגעים, ורצתה חנות רומנטית בהשראת התקופה הויקטוריאנית.

את החלל הגדול של החנות, כ-100 מ"ר, חילקנו ל-4 חללים, שכל אחד מהם קבל צבעוניות אחרת ועוצב כחדר ילדים אחר. בחלל המרכזי בנינו סלון לילדים, עם כורסאות קטנות, בית בובות, ואפילו אח בנויה. השתמשנו הרבה בקרניזים דקורטיביים, כיאה לעיצוב ויקטוריאני. הצבעוניות של החללים נבחרה בהתאם לבדים שנעמי בחרה. המנורות והשלטים (ביצוע: מידלייט תאורה), וגם השטיחים (יצור: דקלה שטיחים) והוילונות יוצרו בהזמנה מיוחדת ולפי עיצוב, בחירת צבעים, ובדים שלנו. גם בחנות הזו יש ציור שאני ציירתי, הוא הודפס על טפט וכיסה את אחד הקירות. עבדנו פה עם מעצבת גראפית מוכשרת - מיטל מסטודיו Egg Design. לעיצוב הגראפי יש חלק מאוד חשוב במראה של חלל מסחרי, ופה היא באמת עשתה עבודה נהדרת.

והנה התמונות. אתחיל בחדר הירוק - ורוד, ששמתי אותו בסוף החנות כי חשבתי שהוא הכי פחות מוצלח, אבל בסוף זה יצא החדר האהוב עליי.


את המיטה הזו של החדר הסגלגל-ירוק בסוף אני קניתי... מזל שבחרתי לה צבע יפה :0)

  זה החדר הורוד-תכלת, לכאורה חדר תאומים


חלון ישן שפורק מבית בירושלים

































והנה החלל המרכזי של החנות, מבחוץ ומבפנים. אני מתה על האהיל הזה...




6 תגובות:

  1. ללא ספק החנות הייתה יפהפיה!

    השבמחק
  2. אוי, העגלה הקטנה לילדה בסגנון רטרו כל כך חמודה! אני מאד אוהבת את השימוש בצבעים רכים ופסטליים, מאד מרגיע :)

    השבמחק
  3. נראה מדהים
    כמה מצער שנסגר..מה מהרהיטים שבחרתן משקף לדעתך את התקופה הויקטוריאנית? זאת נראית לי משימה לא פשוטה...

    השבמחק
  4. תודה רבה.. האמת שעשינו מחקר על התקופה כשקבלנו את הפרויקט, ואמצנו חלק מהמאפיינים שלה, כמו צבעוניות עזה, פסי הפרדה בקיר ופאנל תחתון שצבוע בצבע אחר, וקרניזים. אבל לא נסינו לעשות חיקוי של התקופה, זה היה רק קו מנחה, גם שלנו בעיצוב וגם של בעלת החנות ברהיטים ובבדים שהיא בחרה למכור.

    השבמחק
  5. קניתי בחנות ב2008 אני רואה בתמונה את השידה והמיטה המהממות ומתגעגעת לחנות מחפשת חנות עם מוצרים דומים אשמח לשמוע אם יש דבר כזה עדיין...

    השבמחק
  6. יש חנויות יפות לרהיטי ילדים, אבל כזו חנות אני לא מכירה. באמת חבל שנסגרה.

    השבמחק